O nás

Proč nás

Pravidla vzájemné spolupráce

Jak jste se o nás dozvěděl(a)?

  1. na internetu 190
  2. na facebooku 106
  3. na doporučení známých 123
  4. z letáku 91
  5. přes realitní kancelář 143
  6. jinak 116
  7. z e-booku 57

Jak pracujeme

Úvodní schůzka

Úvodní schůzka je zcela nezávazná a slouží k vzájemnému poznání klienta a designéra a k ujasnění pravidel spolupráce. Pro správné navržení interiéru je důležité, abych klienta maximálně poznala – zjistila jeho potřeby, preference, životní styl, rytmus celé rodiny, oblíbené barvy, materiály, atd. Vyslechnu si Vaši představu, projdeme společně plány, katalog stylů a barev; pokud je to možné, projdeme a vyfotíme si daný prostor a vyplníme dotazník.

Schůzka trvá obvykle 1,5 – 2h.

V případě proměn nebo dekorování (někdy i v případě běžných realizací) je také možné tuto část absolvovat elektronicky. Pokud klient zašle dostačující fotografie daného prostoru, plánek půdorysu včetně rozměrů a následně vyplní dotazník, zašlu cenovou nabídku a navrhovaný postup řešení konkrétně pro jeho případ.

Po uhrazení 50% zálohy z kalkulované částky, začnu pracovat na návrzích.

Měření prostoru

Pokud není k dispozici dostatečný plán půdorysu domu / bytu / místnosti, je potřeba vše dostatečně změřit. Také tuto službu Vám nabízím.

   1. Koncept-board / mood-board

Co se týká samotného navrhování - nejprve vytvářím tzv. koncept-board nebo mood-board. Jedná se o jakousi „nástěnku“ poskládanou z různých fotografií, obrázků nábytku (konkrétních i typových) a dalších prvků (barevnic, doplňků,…), která ukazuje výsledný požadovaný dojem a barevné ladění vybrané místnosti. Je to důležitá část, která skvěle pomůže k tomu, aby pokoj ve výsledku „fungoval“ a splňoval jednu společnou myšlenku. Slouží také k tomu, abych si s majitelem ujasnila požadovaný efekt, který má místnost splnit. Komunikace probíhá elektronicky.

   2. 2D návrh dispozičního řešení

Následuje návrh rozmístění nábytku v prostoru. Vypracovávám 2-3 varianty, které konzultuji s klientem a následně případně upravuji.

   3. 3D vizualizace místnosti

Součástí návrhů je také jednoduchá 3D vizualizace. Obsahuje typový nábytek a konkrétní barvy, textilie, tapety, atd. Slouží pro představu budoucího vzhledu místnosti. V případě některých specifických stylů je návrh ještě doplněn skicou nebo kresbou pro lepší představu detailů.

   4. Seznam zařizovacích předmětů / nákupní seznam

Poslední fází je vytvoření seznamu zařizovacích předmětů. Jedná se o výběr a doporučení konkrétního nábytku, designových prvků, osvětlení, textilií, tapet a barev - s fotem, cenou a odkazem na příslušný obchod. Seznam zároveň slouží jako rozpočet vybavení dané místnosti.

Prezentační schůzka

Po odsouhlasení základních návrhů a výběru konečné varianty klientem domluvíme další schůzku u Vás doma (případně v prostoru, kde se zakázka bude realizovat). Projdeme společně katalogy, ukážei Vám vzorníky, textilie a finálně upravíme konečný návrh.

Schůzka trvá cca 1-2h.

Následně jsem klientovi k dispozici pro případné konzultace e-mailem nebo telefonicky.

   5. Nákupy, realizace

V případě Vašeho zájmu nakoupím vybrané zařizovací předměty nebo ve spolupráci s mými dodavateli zajistím celou realizaci. Dohlédnu na bezproblémový průběh prací a dodržení rozpočtu.